Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMA ALIŞKANLIKLARI VE GAMEX DİJİTAL OYUN ve EĞLENCE FUARI

İnternet teknolojisi başlangıcından bu yana bilgi aktarımı ve sosyal eğlence ortamında önemli gelişmeler kaydetmiştir. Hiç şüphesiz bu gelişmelerden en çok rağbet gören ve boş zamanları keyifli hale getirmede kullanılan bilgisayar oyunları, kullanıcılarının hayatlarında önemli bir yere sahiptir. Yapılan araştırmalar sonucunda üniversite öğrencilerinin yarısından fazlasının bilgisayar oyunlarını aktif olarak oynadıkları görülmektedir. Geçmiş araştırmalar değerlendirildiğinde yıllara göre oyun oynama oranının arttığı görülmektedir. Onay, Tüfekçi ve Çağıltay (2005)’ın üniversite öğrencilerinin oyun oynama alışkanlıklarını tespit etmek üzere yaptığı araştırmaya göre ODTÜ’deki öğrencilerin %27,1’i, Gazi Üniversitesi öğrencilerinin %51,70’i oyun oynamaktayken; 2014 yılında Marmara Üniversitesi öğrencilerine bakıldığında oyun oynayan öğrenci oranının % 56,54 olduğu görülmektedir (Gökkya, Z., Deniz, L.; Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunu Oynama Alışkanlıkları ve Oyun Tercihleri: Marmara Üniversitesi Örneği, The Journal of Academic Social Science Yıl: 2, Sayı: 6, Eylül 2014, s. 58-73.)

1981 yılında CompeX’leri düzenleyerek yola çıkan Rönesans Fuarcılık, teknoloji fuarcılığında uzmanlaşmış, 2000’li yıllarla birlikte GameX Fuarlarını düzenlemeye başlayarak, dijital oyun sektörünün gelişmesine katkı sağlamayı önemli bir misyon ve vizyon olarak üstlenmiştir.

GameX Dijital Oyun ve Eğlence Fuarı, EEMEA Bölgesindeki en yüksek katılımlı fuardır. Yenilenen yüzüyle GameX, 6-9 Eylül 2018 tarihlerinde TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi‘nde gerçekleşecek olup, ziyaretçilerine dopdolu geçecek, 4 günlük mükemmel bir deneyim yaşatacaktır.

Detaylı bilgi için:

http://www.gamex.com.tr/

HIZLI ERİŞİM